03 April 2012

'Wo' Pulok Tak Dok...

Salam,
Susulan pemergian Yuyu pada 19/3/2012,,,,,,,Wo(nenek) pulak 'meninggal'kan aku/kami pada pagi Sabtu (12.45 pagi) 31/3/2012 lalu akibat sakit tua.
Seminggu sebelum Wo meninggal iaitu pada 24/3/2012 (Sabtu) aku sempat bawa Faris ziarah moyangnya(arwah) itu di KB sebelum aku bertolak balik KL keesokan harinya. Itulah kali pertama dan juga kali terakhir Faris 'jumpa' moyangnya.....



Faris dalam ribaan moyangnya

Terkilan skitttt tak dapat 'jumpa' Wo buat kali terakhir sebab aku sampai KB lebih kurang pukul 12.00 tengahari sementara majlis pengkebumian telahpun selesai jam 11.30 pagi,,,tapi syukur sekurang-kurangnya aku dah bawa Faris jumpa Wo seminggu sebelum itu, dapatlah Faris bermesra dan 'berona' dengan Wo walaupun sekejap.....

Al-Fatihah untuk arwah Sepiah bt Samad (1929-2012).

No comments: